Call Close
Залиште свій номер телефону і ми перетелефонуємо Вам!
Ви можете зателефонувати до нас самостійно:
+38 (066) 813 32 13
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності
Click to order
Cart
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Total: 
Телефон
E-mail
В мене є промокод:

Коротка інформація, яка допоможе Вам більше дізнатися

про умови доставки

  • Мінімальна сума замовлення для відправки Новою Поштою: 100 грн. Відправка відбувається кожного робочого дня.
  • Мінімальна сума замовлення для відправки Укрпоштою: 1000 грн. Відправка відбувається один раз в тиждень (в п’ятницю).
  • Якщо сума замовлення до 2500 грн. - вартість доставки оплачується покупцем при отриманні посилки.
  • Якщо сума замовлення дорівнює (або більша) 2500 грн., а замовлення було оформлено за роздрібними цінами, що вказані в онлайн-крамниці caffitalia.com.ua без додаткових знижок - вартість доставки до відділення оплачується продавцем при відправленні посилки.
  • Орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення можна дізнатися одразу в корзині, під час оформлення замовлення. Ми не працюємо за Накладними платежами.
  • При оплаті замовлення, комісію банку сплачує користувач послуги, тобто покупець.
  • Після повної оплати, необхідно відправити SMS на номер телефону +38 (066) 813 32 13, вказавши прізвище замовника, суму та час переказу.
  • Відправка замовлення відбувається на наступний робочий день після оплати та отримання SMS сповіщення з підтвердженням. За винятком випадків, коли для повного формування замовлення потрібна додаткова поставка товару на склади дистриб'ютора.

Більше ТУТ

Я гуртовий покупець і мене цікавить оптовий прайс-лист

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ (FAQ)
ЯКІ У ВАС УМОВИ ЗАМОВЛЕННЯ?
В роботу приймаються заявки, в яких коректно заповнені дані одержувача для зворотного зв'язку та відправки замовлення.
Якщо у нас не буде запитань до вашого замовлення (замовлений вами товар в наявності, чітко та коректно вказані дані для доставки і тд.) ми автоматично надішлемо вам смс з номером банківської картки для оплати замовлення без попереднього дзвінка до вас.
Якщо ж після отримання заявки у нас виникнуть питання, ми зв'яжемося з вами, щоб з'ясувати деталі замовлення (наявність товару, терміни поставки, правильність написання даних і тд.).

ВАЖЛИВО!
Ми не надсилаємо замовлення "накладним платежем".

Мінімальна сума замовлення - 100 грн.
Замовлення по телефону не приймаються.

Замовлення вважається дійсним протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання покупцем банківських реквізитів.
У випадку, якщо оплата не здійснена у відведений термін, продавець вважає відповідне замовлення анульованим та таким, що не підлягає виконанню.
При повторному дублюванні замовлення покупцем - наявність товару продавцем не гарантується!
ЯК ОПЛАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Для юридичних осіб:
• по безготівковому розрахунку на р/р компанії

Для фізичних осіб:
• готівкою через касу банку
• через Приват24

Після повної оплати, необхідно відправити SMS на номер телефону +38 (066) 813 32 13, вказавши прізвище замовника, суму та час переказу.

ВАЖЛИВО!
Ми працюємо лише по 100% передоплаті.
Опція «Оплата при отриманні (накладений платіж)» недоступна.
Ми резервуємо товар на складі під покупця та відправляємо замовлення тільки після повної його оплати.
ЯКІ Є СПОСОБИ ДОСТАВКИ?
Доставка зі Львова по Україні
Новою поштою - відправка замовлень відбувається кожного робочого дня.
Укрпоштою - відправка замовлень один раз в тиждень (в п’ятницю).

Умови відправки
Усі замовлення, які оформлені, підтверджені та оплачені до 15:00 відправляються на наступний день в межах робочого графіку компанії.
Графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 18:00 без обіду.
Субота - неділя зачинено. Відправок та телефонних консультацій в ці дні немає. Також не можна здійснити самовивіз замовлення.
Графік роботи у святкові періоди може змінюватися.

За винятком випадків, коли для повного формування замовлення потрібна додаткова поставка товару на склади дистриб'ютора.

Відповідно до заявлених термінів компаній-перевізників, час доставки по Україні складає 1-3 дні, що визначається географічним розташуванням одержувача, святковими днями в країні та графіком роботи того чи іншого перевізника.
Ми не беремо на себе відповідальність за те, що компанія-перевізник, яка була вибрана вами під час оформлення замовлення, невчасно чи не в належному вигляді доставить до вас посилку.

Посилки, за якими одержувач не з’явився до відділення Нову пошту протягом 5 днів, автоматично повертаються назад до відправника. Повторна відправка таких посилок замовнику можлива тільки після покриття витрат, які зазнав відправник перед транспортною компанією. Отримувач самостійно з оператором може подовжити термін зберігання вантажу на Новій пошті ще на 5 днів.


Послуги доставки сплачує отримувач (покупець).
Послуги доставки сплачує відправник (продавець), якщо сума замовлення перевищує 2500 грн, а замовлення було оформлене за цінами, які вказані в онлайн-магазині caffitalia.com.ua.

Самовивіз
Ви можете придбати товар у нашому шоурумі, що знаходиться за адресою вул. І. Чмоли, 2, м. Львів.
Також з шоуруму можна зробити самовивіз замовлення, яке ви здійснили через онлайн-магазин caffitalia.com.ua.
Попереднє замовлення дозволить вам бути впевненим, що товар є в наявності та відкладений саме для вас.

Доставка кур'єром по м. Львів
Доставка замовлення після підтвердження менеджером здійснюється на наступний робочий день з 10:00 до 18:00 години.
Вартість доставки по місту 100 грн.
При сумі замовлення від 2500 грн. - доставка не оплачується.

Термінова доставка за вказаною адресою сервісом таксі по м. Львів
Замовлення, які оформлені, підтверджені та оплачені можуть бути доставлені за рахунок покупця на таксі в той самий день в межах робочого графіку компанії.
ЯКИЙ У ВАС ГРАФІК РОБОТИ?
  • Години роботи Інтернет-магазину:прийом онлайн-замовлень 24/7
  • Години роботи офісу та шоуруму:понеділок - пʼятниця 10:00-18:00
  • субота - неділя зачинено. Відправок та телефонних консультацій немає. Також в ці дні не можна здійснити самовивіз замовлення.
Скористайтеся кнопками, якщо бажаєте перейти до інших розділів