Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Загальна інформація про доставку
Термін доставки Вашого відправлення компанією «Нова пошта» до пункту призначення складає 4-7 робочих днів. Замовлення будуть скомплектовані та передані для відправлення компанії «Нова пошта» після оплати на наступний робочий день.

При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі трохи більше 4-х робочих днів, після чого відправляється назад.

Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Також Ви можете відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті компанії.

 

Можливі способи оплати 
Банківський переказ на рахунок IBAN ПриватБанку.


 Після оплати не обов’язково повідомляти про оплату. Але якщо ви бажаєте це зробити, назвіть номер замовлення, прізвище, суму, дату та час оплати.

Сума зарахованих коштів у рахунок оплати Вашого замовлення не повинна бути нижчою за підсумкову суму замовлення.

Підсумкова сума замовлення формується без урахування банківської комісії.

Оплата за безготівковим розрахунком.
Для юридичних осіб мінімальна вартість замовлення з видачею всіх необхідних документів – від 5000 грн.
  
 
Увага! Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні!

У разі виявлення некомплекту або пошкоджень складіть акт (претензію) зі співробітником служби доставки.

Будь ласка, проінформуйте нас про це.


Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.


Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.

До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в інтернет-магазині Caffitalia.

Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар неналежної якості будуть повернуті покупцю протягом 1-3х робочих днів із моменту отримання товару на розрахунковий рахунок Клієнта.

Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер р/р, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ (ІПН)) на електронну адресу caffitalia@caffitalia.me та вказати в Темі листа - "Повернення коштів за № замовлення".

Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.

У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли питання при отриманні або використанні продукції, купленої в інтернет-магазині Кафіталія, будь ласка, дзвоніть нам за номером:+38 (066) 813 32 13 або напишіть на нашу пошту caffitalia@caffitalia.me.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Характеристики
Бренд Agrana
Поширити у соцмережах

Наповнювач Пряний гарбуз, 2 кг

В наявності
Артикул: 20111
238.00 грн/кг
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

кг
Замовлення від 2 кг
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.